۴ تا از بهترین غذاها برای کاهش فشار خون

هنطور که میدونی بعد از مشکلات قلبی دومین و کشنده ترین بیماری جهان فشار خونه

خبر خوب اینه که فشار خون بالا با به طور طبیعی معکوس میشه با تغییر عادتهای غذایی.

 

حالا چرا این فشار خون توی جامعه کم نمیشه : چون مردم فقط به سمت دارو

 میرن برای حل مشکل، کلا این داروها یه جورایی سرکارین …

 اخه کسی که با خوردن غذاهای چرب و شیرین فشار خونش رفته بالا چطور میتونه

 با خوردن چهار تا قرص خوب بشه.

راه حل فقط توی غذا خوردنه و دیگر هیچ … مسئله این است 😮 

 

۴ تا غذای عالی برای کنترل فشار خون

 

۱) آب انار

آب انار یکی از سالمترین آب میوه ها روی کره زمینه.

اب انار این توانایی رو داره که به صورت طبیعی فشار خون کم کنه،چه کوتاه مدت 

چه در بلند مدت.میتونه فشاره خون بیماران دیابتی،دیالیزی و بیماران شریان کاروتید

رو کاهش بده.

دیگه الان همه جا هم پیدا میشه البته طبیعیش رو استفاده کنی هااااا.

 

 

 

۲) اسفناچ

دیگه همه میدونیم اسفناج یکی از عالی ترین غذاهای سالم روی کره زمینه و از 

خیلی بیماریها پیشگیری میکنه.انتی اکسیدانهای فوق العاده اسفناج برای کاهش فشار خون

عالیا. مثلا پلو اسفناج یا پاستا اسفناج دیگه خلاقیت خودته….

 

 

۳) پسته 

آجیل فقط یک میان وعده دیگه نیست.در مورد سلامت قلب پسته حرف های زیادی داره

آجیل ها به طور گروهی تاثیر خیلی خوبی روی فشار خون دارن اما بهترینشون پسته است.

پسته میتونه فشار خون افرادی که کلسترول بالایی دارن رو کنترل کنه.

 

 

۴) چای ترش

مقدار زیادی انتی اکسیدان داره.برای کاهش فشار خون بسیار عالیه.برای افرادی که دیابت 

مختصری دارن و دارو زیاد مصرف نمیکنن عالیه. 

البته برعکس غذاهای بالا چای ترش عوارضی داره البته در مصرف بیش از حدش در کار 

کبد اختلال ایجاد میکنه.

زنان باردار،کسایی که داروهای خاصی مصرف میکنن مثل داروهای دیابت و فشار خون بالا 

توصیه نمیشه که زیاد مصرف کنن . البته مصرف کمش تاثیرات خوبی داره.

29 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *